duminică, 13 octombrie 2013

Unic in Romania: Taxi gratis pentru urgente

TAXI GRATIS este un proiect altruist, care vine in ajutorul oamenilor fara posibilitati financiare.

Ofera transport gratuit in Bucuresti, in caz de urgenta, ajuta persoane cu deficiente locomotorii, varstnici care au probleme de sanatate, urgente medicale minore etc.

VIDEO

Despre Proiect

"Numele meu este Alex Bobes. Am 23 de ani, locuiesc in Bucuresti si lucrez in IT. Pe langa TAXI GRATIS, am in derulare mai multe proiecte online.

Consider ca oamenii se pot ajuta intre ei si benevol, fara a beneficia de recompense materiale. Este nevoie doar de putina vointa si daruire.

Unii m-au intrebat de ce am inceput acest proiect... puteam sa contribui in alt mod. Intr-adevar, puteam dona niste bani unei asociatii umanitare, bani care nu stiam daca ajung unde trebuie. M-am hotarat sa ma implic eu personal, pentru a demonstra ca se poate!

Contact

Daca vrei sa vorbim, ma poti contacta prin metodele urmatoare:

Telefon #1: 0785.728.749
Telefon #2: 0725.062.356

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu